برگزاری برنامه‌های هفته ملی سالمند در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد

1403/07/22
تعداد بازدید :37

هفته ملی سالمند از 7 لغایت 13 مهرماه همزمان با سراسر کشور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد با شعار (سالمندی فعال فردایی برای همه) به همت واحد بهداشت خانواده و همکاری سایر واحدهای بهداشتی و برخی ادارات مرتبط در شهرستان سروآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد برنامه‌های هفته ملی سالمند مصوب جلسات درون بخشی کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سروآباد و جلسات برون بخشی با ادارات مرتبط و با هدف تبیین شعار این هفته در سطح شهرستان سروآباد برگزار گردید.

  • برگزاری مراسم بزرگداشت سالمند در سروآباد بالا در این مراسم علاوه بر توزیع مکملها کارشناسان تغذیه و سلامت روان نکات آموزشی در حوزه تغذیه و سلامت روان را ارائه دادند این مراسم با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد و با دعوت از سالمندان و خانواده‌های دارای سالمند برگزار گردید.
  • برپایی ایستگاه سلامت در روستای دزلی و توزیع پمفلت و تراکتهای آموزشی در خصوص مراقبت سالمندان ارائه مشاوره تغذیه به صورت چهره به چهره و همچنین توزیع مکمل صورت گرفت.
  • برگزاری مراسم تقدیر از سالمند بازنشسته و سالمندان فعال و مددجوی ادارات بهزیستی و کتابخانه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اهداء جوایز.
    ویزیت و عیادت سالمندان زمین‌گیر و بسترگرا با همکاری ادارات کمیته امداد و بهزیستی
    اهداء یک دستگاه ویلچر اهدایی خیّر به سالمند زمین‌گیر در روستای سرپیر.
    تقدیر از مراقبین سالمند
  • برگزاری بازی بومی محلی به صورت رقابتی با شرکت سالمندان روستای دزلی و سروآباد بالا
  • لازم به ذکر است در ایام هفته ملی سالمند در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت برنامه‌هایی برای گروه‌های هدف در روستا و دو شهر سروآباد و اورامان توسط کارشناسان بهداشتی و بهورزان برگزار گردید.
  • @SalamatSarvabad_2023

سامانه های دانشگاه