نشست مشترک شبکه بهداشت و درمان کامیاران و کمیته امداد امام خمینی (ره)

1405/04/02
تعداد بازدید :30

نشست مشترک شبکه بهداشت و درمان کامیاران و کمیته امداد امام خمینی (ره) 

در راستای تقویت همکاری‌های بین‌بخشی و بهبود وضعیت سلامت گروه‌های آسیب‌پذیر، نشست مشترکی با حضور دکتر امید بنفشی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران، رئیس بیمارستان و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه، محور اصلی گفتگوها بر بررسی روند اجرای برنامه‌های عملیاتی و پیگیری تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین میان این دو نهاد متمرکز بود و بر این نکته تأکید شد که هم‌افزایی میان توانمندی‌های بهداشتی و ظرفیت‌های حمایتی کمیته امداد می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح سلامت خانواده‌های تحت پوشش ایفا کند.

در ادامه این نشست، برنامه‌های آتی جهت ارائه خدمات پیشگیرانه، مراقبتی و ارتقای دانش سلامت در میان جامعه هدف کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت. دکتر امید بنفشی در این جلسه اظهار داشت:

«هدف ما تداوم و تسریع در اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌های موجود است تا خدمات سلامت‌محور به شکلی کارآمدتر و دقیق‌تر به دست گروه‌های آسیب‌پذیر برسد.»

همچنین در این جلسه، چالش‌های موجود در مسیر اجرای برنامه‌ها شناسایی و راهکارهای عملی برای بهبود فرآیند همکاری‌ها تدوین شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران

سامانه های دانشگاه