برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی

1403/03/29
تعداد بازدید :191

جشن دانش آموختگی 50 نفر از دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل با حضور معاون آموزشی دانشگاه، ریاست دانشکده، جمعی از مدیران و مسئولین، اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های آنان، در محل تالار ابن سینای دانشکده پزشکی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این مراسم دکتر محمد باقر خادم عرفان معاون محترم آموزشی دانشگاه ضمن تبریک به فارغ التحصیلان پرستاری، اتاق عمل و مامایی ورودی 1399 دانشکده پرستاری و مامایی به اساتید، مسئولین، کارکنان و به وِیژه اولیای آنان گفت: دانش آموختگی در این دانشگاه از افتخارات است چرا که الحمدلله هم اکنون این دانشگاه در نظام های رتبه بندی جهانی دارای رتبه های بسیار چشمگیر بوده و در طول سال های قبل خبرهای بسیار مسرت بخشی در این رابطه منتشر شد.
وی با بیان اینکه، شخصا قدردان مسئولین، اساتید و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی هستم چرا که تلاش و تعهد شما در ارائه خدمات آموزشی و یادگیری به دانشجویان مثال زدنی است، ادامه داد: بسیار خرسندم که امروز شاهد دانش آموختگی شما عزیزان هستم و ان شالله در آینده ای نزدیک وارد پروسه ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز خواهید شد.
معاون آموزشی دانشگاه به تجربیات ارائه خدمات آموزشی مجازی و غیرحضوری در زمان شیوع بیماری کرونا پرداخت و گفت: شما دانش آموختگان امروز بخشی از واحدهای درسی را به صورت مجازی سپری نموده اید و این نشان از عزم و اراده دانشگاه در راه جلوگیری از متوقف شدن جریان علم و سوادآموزی دارد.
دکتر خادم عرفان تاکید کرد: یکی از نتایج دیگر ارائه خدمات آموزشی مجازی در زمان کرونا این است که در مواجهه با مشکلات حتما راه حل و راه دستیابی به اهداف وجود دارد که البته پیش شرط آن داشتن صبر و تاب آوری در کنار ایمان و توکل به خداوند متعال است.
در ادامه این مراسم معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تبریک به دانش آموختگان، اساتید و اولیای آنان، گفت: رشته های تحصیلی شما در گذشته و شغلی در آینده بسیار حائز اهمیت است چرا که مستقیما بر سطح سلامتی و امید و کیفیت به زندگی مردم تاثیر گذار است.
حجت الاسلام والمسلمین بهنصر ضمن روایت این حدیث از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: "هر کس یک شبانه روز بیماری را پرستاری کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی‏انگیزد و به سان برقی پُر درخشش، از صراط می‏گذرد"، تشریح نمود: در این فرمایش پیامبر اعظم(ص) به خوبی ارزش خدمات شما در آینده نمایانگر شده است.
وی گفت: ایمان به الله، داشتن روحیات معنوی، عاشق خدمت بودن، داشتن خلوص نیت و صبور بودن از ویژگی ها و خصایص لازم برای موفقیت در مشاغل گروه پرستاری و مامایی است.
در ادامه مراسم، دکتر جمال صیدی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تبریک به واسطه دانش آموختگی این دانشجویان، گفت: امیدوارم در این چهار سال دوره کارشناسی، میزبان خوبی بوده و به درستی شما را برای وارد شدن به ادامه مسیر شغلی و حرفه ای مهیا کرده باشیم.
دکتر جمال صیدی با اشاره به اینکه، چشم امید ما به شما جوانان عزیز برای دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی ایران اسلامی است، ادامه داد: از همه شما دانش آموختگان و اولیای محترمتان که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده بودید سپاسگذارم.
اجرای کلیپ، موسیقی زنده، قرائت بیانیه، قرائت سوگند نامه و اهداء لوح به دانشجویان فارغ التحصیل، از دیگر برنامه های پایانی این مراسم بود.
گفتنی است دانش آموختگان شامل ۲۳ نفر اتاق عمل، ۱۷ نفر پرستاری و ۱۰ نفر مامایی بودند.

سامانه های دانشگاه