معرفی معاون آموزشی

جناب آقای ایرج باقری ساوه                                               

                                             
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
وضعیت شغلی:مربی- عضوهیئت علمی
رشته تحصیلی: پرستاری
آدرس محل کار:سنندج-خیابان پاسداران-دانشگاه علوم پزشکی کردستان-دانشکده پرستاری مامائی
شماره تلفن محل کار: 6660092 – 3161496 (داخلی) 8575


اداره آموزش

خ
انم پرستو کریمی (کارشناس پرستاری)                                       

مسئول اداره آموزش 

    شرح وظایف              

  •  نظارت بر حسن انجام کار کارشناسان آموزش
  •  هماهنگی با آموزش کل دانشگاه در امور کلی آموزش
  •  انجام مکاتبات با آموزش کل(هماهنگی مربوط به برنامه سما، کارت دانشجویی، لیست حضور و غیاب، لیست نمرات و...)
  •  ارسال دعوتنامه های اساتید جهت تهیه سئوالات امتحانی در زمان مقرر
  •  هماهنگی و همکاری با مدیر گروه ها و ریاست دانشکده جهت ابلاغ اساتید
  •  ارسال ابلاغ اساتید در شروع هر نیمسال
  • انجام اقدامات لازم بر روی لیست نمرات اساتید و ارسال آن به آموزش کل
  • درخواست نیازمندیهای آموزش از مدیر امور اداری و ریاست دانشکده
  • تنظیم و تهیه و نگهداری اسناد و مدارک مربوط به آموزش(برنامه های هر ترم، ابلاغ اساتید، گواهی تدریس، دستورالعملهای آموزشی، سرفصل دروس، فرم های آموزشی و...)
  • تهیه آمار دانشجویان در امور مورد نیاز
  • اعلام وضعیت تحصیلی دانشجویان به اساتید راهنما
  • انجام و کنترل انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود
  • گزارش فعالیت اساتید و دانشجویان و عملکرد آموزشی در پایان هر نیمسال به ریاست دانشکده
  • تنظیم و ارسال مکاتبات مربوط به معرفی دانشجویان به مراکز بهداشتی و درمانی با همکاری و هماهنگی مدیر گروه ها
  • عضویت در شورای آموزش دانشکده
  • تنظیم دستورجلسه و صورتجلسه شورای آموزش دانشکده
  • جمع آوری، تنظیم و پیگیری قراردادهای حق التدریس اساتید و مربیان حق التدریس جهت ارسال به امور مالی
  • تنظیم برنامه بازدید از کارآموزیها و شرکت در تعدادی از بازدیدها همراه با مسئول امور کارآموزی جهت نظارت
  • نظارت و همکاری در برگزاری جلسات
  • شرکت در جلسات آموزشی و نظارت بر انجام آن
  • هماهنگی و همکاری کامل با معاونت دانشکده
  • گزارش فعالیت های انجام شده به صورت ماهانه به معاونت و ریاست دانشکده    

    کارشناسان آموزش
    خانم فریبا ابراهیمی
    خانم سهیلا لطفی فر
    خانم گلبهار کرمی
    خانم افسانه اکبری

    شرح وظایف کارشناس اداره آموزش دانشکده پرستاری و مامایی
    1- تشکیل پرونده آموزشی دانشجویان در سه رشته پرستاری ، مامایی و اتاق عمل و ثبت اسامی آنها همراه با شماره دانشجویی در دفترهای راهنمای مربوطه
    2- بایگانی نامه ها ، تأییدیه های انتخاب واحد ، کارنامه ، حذف و اضافه ی هر ترم به ترتیب در پرونده های مذکور
    3- کنترل تأییدیه انتخاب واحد ، کارنامه ، حذف و اضافه به تفکیک نیمسال های مربوطه و نوشتن نمرات بصورت دستی در فرم های تهیه شده در آموزش جهت جهت کنترل واحدهای پاس شده و نشده ی هر دانشجو
    4- شماره گذاری ، مهر و امضای فرم ها ، کارنامه و نامه های موجود در پرونده های دانشجویان
    5- کنترل تمامی برگه های موجود در پرونده و نیز کنترل شماره گذاری و مهر و امضای این برگه ها همراه با الصاق تسویه حساب و کارت دانشجویی به هنگام فراغت از تحصیل دانشجو و در نهایت نوشتن نامه ی فراغت از تحصیل در فرم های مربوطه که از طرف آموزش کل به دانشکده ها ارسال می گردد و تایپ نامه فوق الذکر کنترل آن و ارسال این نامه به رئیسی دانشکده .
    6- ثبت شماره فرآیند نامه ی مربوطه بر روی پرونده ها و ارسال پرونده های ذکر شده به دبیرخانه و دریافت رسید از دبیرخانه
    7- تهیه زونکن هایی جهت بایگانی نامه ها ، تأییدیه انتخاب واحد ، کارنامه و فرم تسویه حساب دانشجویان مهمان و ثبت اسامی آنها به تفکیک رشته ، شماره ی دانشجویی ، نیمسال مربوطه و دانگاه مبدأ
    8- پس از تغییر وضعیت دانشجوی مهمان به انتقال دائم باید برگه های مربوط به تحصیل ایشان از زونکن های مهمان به پرونده های آموزشی انتقال داده شود . ( مراحل تشکیل پرونده ) 
    9- گرفتن کارنامه ی دانشجویان مهمان بعد از انجام تسویه حساب ، با مهر و امضای کارشناس آموزش همراه با نامه ای در این خصوص و ارسال آنها به آموزش کل
    10- اعلام زمان تعیین شده از طرف آموزش کل برای انجام مراحل درخواست مهمانی یا انتقالی به دانشجویان در بردهای مربوطه .
    11- تحویل دادن فرم های مربوط به مهمانی یا انتقال به دانشجویان متقاضی و جمع آوری این فرم ها همراه با مدارک پیوست ، مرتب کردن آنها و تحویل به مسئول آموزش .
    12- تهیه پوشه هایی که مربوط به فرم های تهیه شده در واحد آموزش جهت سهولت در انجام کارهای آموزشی می گردد . شماره گذاری این پوشه ها و نوشتن راهنمای استفاده از آنها و در نهایت تکثیر فرم های مربوطه ی داخل پوشه ها که برای نمونه شامل : ( حذف نمره ی مردودی ، فرم معرفی به استاد ، تغییر کد دروس ، گواهی اشتغال به تحصیل ، تسویه حساب و .... )
    13- و چک کردن این فرم ها که همیشه در دسترس باشند .
    14- تهیه ی زونکن های مربوط به بایگانی مشخصات فردی دانشجویان به تفکیک رشته و نیمسال ورودی
    15- تهیه ی زونکن هایی جهت بایگانی ثبت ریز نمرات پاس شده و نشده ی دانشجویان به تفکیک رشته و نیمسال ورودی
    16- شماره گذاری ، کنترل و چک تمامی پوشه ها و زونکن های مربوط به امور آموزشی دانشجویان که در مواقع لزوم جهت دانشجویان متقاضی در دسترس باشد و نیز حفظ و نگهداری آنها در قفسه های مربوطه
    17- تهیه زونکن جهت بایگانی اسامی دانشجویان همراه با شماره ی دانشجویی فارغ التحصیلان دانشکده به تفکیک نیمسال و رشته
    18- تحویل برنامه های کارآموزی و کارورزی در عرصه دانشجویان از مدیران گروه و نصب آنها در بردهای مربوطه و جمع آوری این برنامه بعد از اتمام تاریخ آنها
    19- همکاری در برگزاری امتحانات ترم و میان ترم با مسئول واحد امتحانات
    20- انجام امور آموزشی و پیگیری این امور از قبیل : اعلام وضعیت تحصیلی ، تعداد واحد های پاس شده و مانده و یا اتمام سنوات تحصیلی و اطلاع به مسئول آموزش
    21- تحویل کارنامه ترمی به اساتید مشاور در صورت درخواست آنها
    22- همکاری با مسئول آموزش در تمامی موارد درخواست شده از طرف ایشان

    امتحانات
    شرح وظایف واحد امتحانات
    1-   برنامه ریزی امتحانات و نصب آن در تابلو  اعلانات و سایت دانشکده جهت اطلاع دانشجویان
    2-نوشتن دعوتنامه ی اساتید بعنوان ممتحن
    3- نوشتن دعوتنامه همکاران بعنوان مراقب
    4- تحویل گرفتن سؤال اساتید
    5- پرینت گرفتن صورتجلسه امتحانی از سیستم سما
    6- سامان دهی به سؤالات امتحانی و صورتجلسات در روزهای معین هر امتحان
    7- نظارت بر محل هایی که امتحان در آن برگزار می گردد از نظر تعداد صندلیها و شماره های آن
    8- برگزاری امتحانات ترم و میان ترم
    9- نظارت بر اجرای امتحانات
    10- جمع آوری صورتجلسات امتحانی
    11- جمع آوری سؤالات امتحانی پاسخ داده شده و تحویل آن به اساتید
    12- چک کردن نمرات درسی از روی کارنامه ی دانشجویان
    13- تحویل نمرات از اساتید با مهر و امضای مدیران گروه
    14- بایگانی نمرات امتحانی
    15- جمع آوری و بایگانی سؤالات امتحانی و نمرات آن بصورت cd

شورای آموزشی دانشکده

ردیف نام نام خانوادگی سمت
1 جناب آقای دکتر جمال صیدی ریاست دانشکده
2 جناب آقای ایرج باقری معاون آموزشی
3 جناب آقای دکتر سینا ولئیی معاون پژوهشی
4 سرکار خانم نازیلا علیایی مدیر گروه پرستاری
5 جناب آقای دکتر جمال صیدی  مدیر گروه اتاق عمل
6 سرکار خانم سروه پرنگ مدیر گروه مامایی
7 سرکار خانم شهناز خالدی مسئول اساتید راهنما
8 جناب آقای کامبیز ذهنی هیئت علمی دانشکده
9 سرکار خانم ویدا آقا میری مسئول EDOدانشکده
10 سرکار خانم پرستو کریمی مسئول اداره آموزش (دبیر شورا)

شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده

ردیف نام نام خانوادگی سمت
1 جناب آقای دکتر جمال صیدی ریاست دانشکده
2 جناب آقای ایرج باقری معاون آموزشی
3 جناب آقای دکتر سینا ولیئی معاون پژوهشی
4 سرکار خانم نازیلا علیایی مدیر گروه پرستاری
5 سرکار خانم سروه پرنگ مدیرگروه مامایی
6 جناب آقای دکتر جمال صیدی مدیر گروه اتاق عمل
7 سرکار خانم پرستو کریمی مسئول اداره آموزش
8 جناب آقای سلام وطن دوست هیئت علمی
9 سرکار خانم هاشمی نسب هیئت علمی
10 سرکار خانم دکتر فرزانه ظاهری هیئت علمی
11 جناب آقای دکتر رضا قانعی هیئت علمی

  سرفصل دروس رشته های موجود

سامانه های دانشگاه